FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Hvordan oplader og opsætter jeg mit ur?
Vi har lavet videoguides, som hjælper dig igang med dit nye sportsur. Tryk på linket nedenfor og kom til videoen.
- Videoguide Vision V1
- Videoguide til Veryfit kids
- Videoguide Vision smart
Hvor lang batteritid har uret?
Uret kan holde strøm i 7-10 dage afhængig af brug og funktioner. Når det løber tør for strøm skal det blot oplades i et USB stik i 3-4 timer og herefter er det igen klar til brug.
Er urene vandtætte?
Vores ure har enten en IP68 eller 5ATM godkendelse, hvilket vil sige de er vandtætte.
IP68: Betyder at uret kan være op til 10 meter under vandet i 3-5 minutter.
5ATM: Betyder at uret kan være op til 50 meter under vandet i 3-5 minutter.
Urene kan tåle en vandtemperatur op til max 40 grader. Urene er såldes ikke beregnet som hverken dykkerure eller svømmeure.
Hvorfor vises min søvn ikke?
For at få vist din søvn skal du sørge for følgende:
1. Sørg for at have uret på før, under og efter søvnperioden.
2. Er din søvn under 3 timer vil den ikke blive vidst i appen.
3. Sørg for at ''all-day heart rate detection'' er slået til.
Hvor lang leveringstid er der?
Alle pakker bestilt inden kl. 15:00 sendes samme dag. Vi sender med PostNord og 97% af pakkerne når frem indenfor 24 timer.
Hvor har I lager og hvilke byer sender i til?
Vi har kontor og lager i Aalborg og sender herfra til hele Skandinavien. Vi sender pakker alle hverdage og 97% af vores pakker i Danmark kommer frem næste hverdag.
Har alle urene indbygget skridttæller?
Alle sportsure du finder på Sportsbuddy har indbygget skridttæller, kalorietæller og aktivitetsmåler. Vil du se hvilke funktioner de enkelte ure har, så kan du finde dette under fanen specifikationer.
Har alle urene indbygget pulsmåler?
Alle sportsure pånær Veryfit Kids har indbygget pulsmåler.
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?.
Vi sidder klar til at hjælpe dig på både email og chat. Vi har åbent alle ugens hverdage mellem 9-16. Se vores konktaktinformationer her
Er der tilfredshedsgaranti?
Hos Sportsbuddy mener vi, at det er bedre du har mulighed for at prøve udstyret over en længere periode – fremfor 2 minutter i en butik og derfor har vi lavet 14 dages fuld tilfredshedsgaranti.
Når du køber sportsudstyr hos Sportsbuddy kan du prøve produktet i op til 14 dage risikofrit. Er produktet ikke noget for dig kan du enten bytte det til et andet eller få pengene tilbage.
Bemærk dog at produktet ikke kan returneres, hvis det er beskadiget eller hvis original emballage mangler. Ønsker du at gøre brug af tilfredshedsgarantien koster det kun fragten tilbage til vores lager. Læs mere her.
Hvis der er problemer med mit ur, hvad gør jeg så?
Hvis du oplever problemer med dit ur skal du gøre følgende:
1. Sikre dig at appen er helt opdateret.
2. Tjek at uret er opdateret inde i selve appen.
3. Tjek FAQ’en inde i appen, da der fremgår mange svar her.
4. Prøv at reboote uret og opsætte det fra ny.
5. Kontakt kundeservice hvis ovenstående ting ikke virker.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Ønsker du at gøre brug at din returret, så kan du finde vores returprocess her.
Bemærk: Skyldes det, at uret er defekt eller indeholder en fejl, så kontakt vores support. Ofte kan problemet løses gennem support eller ved sende en reservedele. Du kan kontakte vores support her.
Kan der være flere brugere på Sportsbuddy Scale?
Ja, man kan have op til 5 brugere tilknyttet Sportsbuddy Scale på appen.
Er fragten gratis?
Vi har tre forskellige fragtløsninger:
- Levering til Postnord Pakkeboks: GRATIS
- Levering til erhversadresse: 35 kr.
- Levering til privatadresse: 29 kr.