Hvordan oplader jeg mit ur?

Du kan med fordel se vores videoguides til hvordan du oplader vores ure her!

- Video guide Veryfit V1


- Video til Veryfit kids


- Video Vision smart

Hvordan opsætter jeg mit ur?

Video guide Vision V1

 

Video guide Veryfit Kids

 

Video guide Vision Smart

Hvor lang batteritid har uret?

Uret kan holde strøm i 7-10 dage afhængig af brug og funktioner. Når det løber tør for strøm skal det blot oplades i et USB stik i 3-4 timer og herefter er det igen klar til brug.

Hvor lang leveringstid er der?

Vi sender med Postnord og de har 1-3 dages levering.

Hvor har I lager og hvilke byer sender i til?

Vi har kontor og lager i Aalborg og sender herfra til hele Skandinavien. Vi sender pakker alle hverdage og 97% af vores pakker i Danmark kommer frem næste hverdag.

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?.

Vi sidder klar til at hjælpe dig på både email og chat. Vi har åbent alle ugens hverdage mellem 9-17. Se vores konktaktinformationer her

Er der tilfredshedsgaranti?

Hos Sportsbuddy mener vi, at det er bedre du har mulighed for at prøve udstyret over en længere periode – fremfor 2 minutter i en butik og derfor har vi lavet 31 dages fuld tilfredshedsgaranti. 

Når du køber sportsudstyr hos Sportsbuddy kan du prøve produktet i op til 14 dage risikofrit. Er produktet ikke noget for dig kan du enten bytte det til et andet eller få pengene tilbage. 

Bemærk dog at produktet ikke kan returneres, hvis det er beskadiget eller hvis original emballage mangler. Ønsker du at gøre brug af tilfredshedsgarantien koster det kun fragten tilbage til vores lager.

Hvornår kan jeg reklamerer over et produkt?

Du kan i princippet reklamerer over et produkt 2 år efter du
har fortaget et køb. Dog sker fejl allerede efter 0-3 måneder hvis det er en
produktionsfejl. Vi godkender ikke produkter hvor der er tydeligt tegn på
slidtage. Skriv altid til kundeservice, så skal vi nok finde en god løsning.

Kan der være flere brugere på Sportsbuddy Scale?

Ja, man kan sagtens have flere familie tilkoblet vægten
igennem appen.

Hvis der er problemer med mit ur, hvad gør jeg så?

Du kan gøre følgende ting:

 

Sikre dig at appen er helt opdateret.

 

Tjek at uret er opdatering inde i selve appen.

 

Tjek FAQ’en inde i appen, da de har svar på mange spørgsmål
omkring urene.

 

Prøv at restarte uret og opsætte det fra ny.

 

Kontakt kundeservice hvis ovenstående ting ikke virker.

Kan man bruge træningsudstyret udenfor?

Ja, alle vægte kan bruges udenfor, dog skal man prøve at
undgå at de våde for længe, det de kan reducerer holdbarhedstiden merkant.

Er fragten gratis?

- Levering til postnord udleveringssteder - GRATIS

- Levering til erhversadresse - 35 kr

- Levering til privatadresse - 19 kr

Har alle urene indbygget skridttæller?

Ja det har de.

Har alle urene indbygget pulsmåler?

Alle undtagen kids uret har indbygget pulsmåler.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Ønsker du at gøre brug at din returret, så kan du finde vores returprocess her.

Bemærk: Skyldes det, at uret er defekt eller indeholder en fejl, så kontakt vores support. Ofte kan problemet løses gennem support eller ved fremsendelse af en reservedele. Du kan kontakte vores support her.