FAQ
Hvordan oplader og opsætter jeg mit ur?
Vi har lavet en videoguide der viser præcis, hvordan du opsætter og oplader uret. Tryk på linket nedenfor og se videoen.
Hvor lang leveringstid er der?
Vi sender med Postnord og de har 1-3 dages levering.
Er der tilfredshedsgaranti?
Vi har 14 dags tilfredshedsgaranti, hvor du har mulighed for at teste produktet og sende det retur igen. Når du sender det retur skal det være i ny stand og i original emballage. Læs mere om returneringen her.
Hvornår kan jeg reklamerer over et produkt?
Du kan i princippet reklamerer over et produkt 2 år efter du har fortaget et køb. Dog sker fejl allerede efter 0-3 måneder hvis det er en produktionsfejl. Vi godkender ikke produkter hvor der er tydeligt tegn på slidtage. Skriv altid til kundeservice, så skal vi nok finde en god løsning.
Kan der være flere brugere på Sportsbuddy Scale?
Ja, man kan sagtens have flere familie tilkoblet vægten igennem appen.
Hvis der er problemer med mit ur, hvad gør jeg så?
Du kan gøre følgende ting:
- Sikre dig at appen er helt opdateret.
- Tjek at uret er opdatering inde i selve appen.
- Tjek FAQ’en inde i appen, da de har svar på mange spørgsmål omkring urene.
- Prøv at restarte uret og opsætte det fra ny.
Kontakt kundeservice hvis ovenstående ting ikke virker.
Kan man bruge træningsudstyret udenfor?
Ja, alle vægte kan bruges udenfor, dog skal man prøve at
undgå at de våde for længe, det de kan reducerer holdbarhedstiden merkant.
Er fragten gratis?
- Levering til postnord udleveringssteder - GRATIS
- Levering til erhvervsadresse - 35 kr
- Levering til privatadresse - 29 kr
Har alle urene indbygget skridttæller?
Ja det har de.
Har alle urene indbygget pulsmåler?
Alle undtagen kids uret har indbygget pulsmåler.