FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Er dine bruger informationer stadig på engelsk?

Svar: Gå til Veryfit Pro appen > User > System setting > Unit setting > ændre de engelske informationer til danske (Ft, Mi til Cm, km, lb til kg og °F til °C).

Hvordan ændre jeg klokkeslættet og datoen?

Svar: Når du tilslutter uret til appen, ændres klokkeslættet og datoen automatisk til det samme som på din telefon.

Skal min app være tilsluttet før uret virker?

Svar: Nej - du kan sagtens bruge uret uden din telefon - og det tæller stadig dine daglige skridt, kalorier, søvn og puls. Skal du bruge en GPS funktion skal uret dog være tilknyttet appen, da den bruger telefonens GPS.

Skal man have uret på før det virker?

Svar: Ja - uret skal være på dit håndled for at indsamle informationer om din aktivitet. Det kan dog stadig tælle dine skridt, hvis det ligger i lommen. Hvis du ikke kan have uret på håndleddet så anbefales vores Sportsbuddy Move.

Hvordan oplader man uret?

Svar: Veryfit Kids, Lite, V1, V2, V3 og V4 har en indbygget oplader og der medfølger således ikke et opladerkabel. Opladerstikket sidder i selve uret. Man skal blot piller remmen af, og sætter selve uret i en normal USB oplader. Hele denne proces er beskrevet med billeder på side 1 i brugsanvisningen.

Veryfit Smart har ikke indbygget oplader, men derimod medfølger et opladerkabel som skal bruges når uret skal oplades.

Hvordan tænder man uret?

Svar: Den letteste måde at tænde uret på er at sætte det i en oplader. Herefter vil uret automatisk tænde.

Omtalt her